دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز در پورتال جامع فرانیاز فراتر از نیاز هر ایرانی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
شقایق
13:16
یک شنبه 20 فروردين 1396

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز در پورتال جامع فرانیاز فراتر از نیاز هر ایرانی

Download New Song By Masoud Sadeghloo Called Havas Baz

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام هوس باز

متن آهنگ هوس باز مسعود صادقلو

من قلبمو دادم
واسه اون چشمای زیبات
تو رفتی با غریبه ها نشستی
هوس باز
من عمرمو دادم
واسه اون نگاه گیرات
تو یه بی لیاقتی
نگو نه دست بردار
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات

متن آهنگ هوس باز مسعود صادقلو

دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من
عشقم نگم برات بزار میگم برات
اونا یه شب دو شب عاشقتن بعد دیگه بای بای
من مردونه خواستمت نفهمیدی ای وای
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من
آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه
کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه
دیوونه رد نشو از عشق من
آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات
دیوونه کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه
رد نشو از عشق من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128



تعداد بازدید از این مطلب: 708
بازدید : 708

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بیوگرافی بازیگران ترکیه ای مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر